gårdagen.

glömde blogga igår.. men jag var hundvakt igår till vår lilla vovve.
sen kom LInda hit också och hjälpte mig..
hahah sen när vi var ute på den sista promenaden drog Dino ner mig i snön, sen varje gång jag försökte
komma drog han ner mig igen. skit kul!
Lille syrran filma så får se om jag kan lägga upp den sen ;)

idag så fyller min lilla lillesyrra år.. hon blir 14, min lilla fjortis! ^^
ska iaf snart börja göra en tårta ;)
så fort jag orkar, ligger ju fortfarande kvar i sängen!

men god morgon iaf på er alla.
vi hörs senare ^^

så här såg mina byxor och skor ut efter en vanlig promenad med vovven! ;)


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Haft en bra helg annars? :)

2011-02-13 @ 18:13:27
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0