inte min dag...

usch det här är verkligen inte min dag.. börjar med att jag halkar på parkeringen påväg till bilen.
åkte till skärholmen skulle lämna iphoneskalet jag fick i julklapp,
egentligen var sista dagen igår men han sa att det gick bra ändå tills.....
han märkte att någon hade klippt bort en slags kant, så då sa han att den ansågs som en bruten förpackning.
så de var ju jätte smart av pappa att klippa bort för att slå in den.
efter det började jag få jätte ont mellan skulderbladen och i nacken,
så ligger här och kan knappt röra mitt huvud eller kropp utan att det gör ont..
för att toppa allt då har jag inga skor till imorgon!!

nä nu ska jag lyssna på musik och försöka bli på lite bättre humör =)


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

haha visst e dom snygga :d

2011-01-07 @ 22:15:48
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0