jag orkar fan inte.

är på riktigt jävla piss humör just nu..
är trött, har massa färg kvar på ryggen.. JAA tro inte att jag har fått duscha eller bada än för
att ta bort alla färgen jag har på ryggen från kroppsmålningen.. NEJ det har jag inte fått göra!
jätte kul, kan ju inte göra det nu heller eftersom alla sover och man får
inte duscha/bada så här sent! JÄTTE KUL! så jag kommer typ få gå upp kl. 5 imorgon!!
för att hinna duscha/bada, plus laga lunch som jag ska ha med mig..
och sen måste jag ju fixa mig och måste ju typ åka kl. 8 eftersom jag är i norsborg nu! =(
orkar fan inte, kommer typ bara få sova i 4 timmar!!!!!!!
JAG ORKAR INTE DEN HÄR DAGEN! HATAR DEN HÄR DAGEN!
HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0