gotten morgen. (tidsinställt)

nu borde mitt alarm på iphonen med låten I wanna go precis ha satt igång
och de är dags för mig att vakna ;))
antagligen tycker jag att det är alldeles för tidigt och vill helst somna om
men måste dock upp för att åka iväg och handla med mamsen :)
resten av dagen vet jag ej hur den spenderas.
men blir antagligen en slappar dag, möjligen att man åker och tränar
en stund. men allt beror på vad jag känner för ;)


i shall spend the day and move along with the wind.
just follow it whereever it takes me.
no resitance. no fuss. just follow along.

Kommentarer
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

Hellu, blev du dagens blogg? Annars är det bara chansa igen idag :P

2011-07-20 @ 11:55:28
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0