ooooohh GIMME!!

TITTA VAD SNYGG! JAG DÖÖÖR! Vet inte vad det är, men har helt och hållet fallit för CHANEL! ^^

tycker det är så himla snyggt, så detta fina Iphoooone skal skulle inte sitta helt fel
på min "fina" iphoone" som fortfarande är sönder =( (ska lagas)
Som sagt hur snygg är den inte, så passade på att delta i en tävling hos Joel
HÅLL TUMMARNA NU PÅ ATT JAG VINNER!! xD hihih ^^
iaf vill ni veta var jag hittade skalet så är det på ipone4skal.com, dem har faktiskt en massa snygga skal förutom chanel, så har dem ett riktigt snyggt gucci skal också !!! :D

okej varför ska jag vinna då??
Joo, för att jag är BÄST! just deal with it ;)
haha nä bara skoja ^^ Eller??
haha nä men jag tycker att jag ska vinna eftersom jag är i behov av ett bra plastskal som kan
skydda min iphooone sen när jag lagat den så att det inte blir några fler fina sprickor på min baksida ='(
sen så är den sjukt snygg och fatta en snygg våroutfit och så pimpar man upp iphonen med detta snygga skal!
AWESOME AWESOME! ;)

kisses and i'm out ;)

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Super bra motivation :D och tusen tusen tack för att du ville va med :D och chanell skalet e riktigt fint :D

2011-03-05 @ 07:52:16
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0