ännu en lista

Vad gör du just nu?
Sitter i klassrummet, har precis ätit lunch! ska snart ha företagsekonomi B! :(

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag lever livet, jobbar och reser runt i världen! :)

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag ångrar att jag ibland har varit feg. Att jag inte har vågat ta steget. det finns en del man ångrar i livet,
men det är inget jag går runt och tänker på för det är the past.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer gå runt med en varm, mysig vinterjacka/kappa, mysig halsduk, vantar och troligtvis en mössa kanske :p


Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Mina vänner & min familj
2. Musik!
3. Min iphone
det finns så mycket mer, men detta är några av sakerna jag är beroende av!

Har du någon dold talang?
har ingen aning faktiskt.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
i helgen så var jag med lille syster min, hade en mysig helg med spel och film och gotte gott! :))
Nästa helg är det faktiskt Halloween, så då blir det Halloween get2gether! :)
Det är det enda inplanerat hitills :P


Vad har du på dig just nu?
Strumpbyxor, shorts, ett linne med texten BITE ME! ;) Och en mysig vit kofta :)

Bästa skönhetsknep?
No stress, and laugh alot! ;)
Typ tvätta ansiktet, använd bra krämer osv.

Vilka är dina dagens planer?
först avklara skoldagen, sen blir det iväg till moster jobb och invänta henne. sedan hem till henne
och fira min lilla underbara kusin som faktiskt fyller 7 år idag! Grattis min lilla gullegris! :D <3

Vad äter du helst inte?
Skaldjur. Blomkål. Lax.  

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Kenzas
2. Stilrobin
3. Victoria Törnegren

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej det har jag inte. Har haft ett förhållande och det vara i ca 8/9 månader.

Bästa staden/landet du besökt 
Thailand är bästa landet jag besökt. och bästa staden är nog Bangkok. eller kanske Paris. men minns inte så mycket därifrån, fast minns att det var väldigt mysigt ;) 

Vilken kändis får du höra att du liknar?
tror inte jag fått höra det, i såna fall minns jag inte :P

Tror du på gud?
Svår fråga. ja och nej.

Vad är din största rädsla?
Spindlar. Att förlora någon av mina nära och kära.   

Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig testat snus. och vill inte de heller. BLä!  

Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Leon, Adrian
Tjej: Cassie, Chloe

Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag skulle vilja bo i USA eller något annat roligt land. Hur? enligt min egen stil
att få inreda mitt eget hem är något jag längtar till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0