så roligt man kan ha i en matbutik

gick runt och titta på alla roliga saker, stannade extra länge vid leksakavdelningen
och hittade dessa as coo0la musöron! :D




sedan hitta vi en as cool hello kitty dator. där man kunde spela ett spel som hette sak eller djur ;o


vi lämnde en lapp för att berätta att vi varit där ;))

Update: hahah märkte nyss att jag råkat skriva fel datum på lappen! SMART! ;P



fastnade sen extra extra länge framför TV, eftersom det var Lejonkungen på TV! ;O :D


det var väl allt om vår upptäckfärd på Ica Maxi :P resten av affären var inget speciellt :P
sen kom jag hem och fortsatte på tröjan och gjorde en skylt. så nu är jag klar.
ska sova nu så jag orkar gå upp imorgon.
god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0