här var det bara 3 timmar och 10 min kvar till tolvslaget.


och nu står vi här.. ett helt nytt år.
Nytt år, ny start! detta år ska bli bättre, hur många gånger har man inte hört det?
året som varit har ändå varit ett rätt så bra år, våren hade sina fina stunder, sen kommer sommarn, fina sommarkvällar men fina sommarminnen. Jag fyllde 18 år detta år också, så har haft mina första utgångar!
År 2011 har faktiskt varit ett riktigt bra år tycker jag.
Ska 2012 bli ett ännu bättre år?, det återstår att se, jag känner inte för att ha några mål eller löften detta år.
Jag ska bara leva var dag som kommer, leva för stunden.

2012 här kommer jag, ready, set and go! make this year another great and unforgetable, wonderful
and AWESOME year! ;D

mitt enda nyårslöften detta år är:
Att slå Jakob i Mario kart wii!!! ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0